Wednesday 30 April 2014

Tips demam anak cepat sihat

Baru - baru ni, anak saya demam. Macam biasa, suhu badan anak sentiasa dipantau setiap sejam. Jelum kepala dengan air asam jawa, lap badan dengan tuala lembab. Makan ubat selang 6 jam. Memang suhu tinggi 39 °.

Panik jugak sebab suami takde kat rumah. Panik sampai lupa ada simpan NutriFeron Shaklee. Niat dalam hati, minta Allah swt lindungi anak kecil ni & cepatla sembuh demamnya. Bancuh NutriFeron Shaklee dengan air ribena. Kenapa ribena? Sebab air ribena je anak saya nak minum masa ni ( tips: bila anak demam, bagila apa yang dia lalu makan atau minum)

Alhamdulillah, esok pagi anak saya terus kebah daripada demam. Memang betul la Mommy Ain Malik bagitahu, NutriFeron Shaklee bantu sembuhkan demam. Saya hanya ikhtiar, selebihnya berdoa pada Allah swt agar anak kecil ni kembali aktif macam selalu.

Berminat nak tahu lebih lanjut tentang NutriFeron Shaklee

Hubungi saya :

Sms/ whatsapp "NutriFeron" ke 0195590115

image

No comments:

Post a Comment