Monday 14 September 2015

Peluang FOC trip ke Bangkok di zaman gawat 2015

Shaklee FOC Trip Bangkok 2015

Semua orang suka benda free kan. Bagi key-chain free pon orang dah seronok sangat-sangat. Siapa nak peluang FOC trip ke Bangkok pada zaman GST, zaman gawat tahun 2015 ni? Angkat tangan cepat :)

Shaklee Bangkok Free Trip 2015

Baru je Ida dengan suami rancang nak ke Thailand untuk bercuti tahun ni. Tengok-tengok syarikat Shaklee baik hati nak bagi FOC trip ke Bangkok. Bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal. Syukur alhamdulillah. Nak pergi floating market je pon asalnya. Nak ambil pengalaman. Disamping tu nak rasa masakan orang Thailand ni. Mestilah tom yam !

Jom Ida cerita, apa yang PERCUMA sangat tu? 

1. Tiket kapal terbang pergi balik secara PERCUMA. Tak perlu pening-pening untuk booking tiket kapal terbang nak ke sana. Tinggal baca doa naik kenderaan je supaya selamat & dilindungi Nya pergi dan balik :)

Free Trip Bangkok Shaklee



2. Tempat penginapan, HOTEL PERCUMA. InsyaAllah selesa untuk merehatkan diri setelah penat di bumi Bangkok nanti. Nak honeymoon buat kali ke 2 3 4 5 pon boleh :)

Free trip to bangkok shaklee


3. Tempat makan, RESTORAN HALAL PERCUMA. Ni la masalah yang sering kita hadapi kalau bercuti di luar negara. InsyaAllah bak kata otai Shaklee,kalau ikut trip dengan Shaklee memang tak sempat nak rasa lapar, Mewah dengan makan.Syukur!


4. Pemandu pelancong pon PERCUMA. Haa dah sampai je Bangkok nanti, kita bukan jalan ikut sedap kaki. Kita dah siap-siap ada jadual perjalanan. Lepas ke tempat A, ke tempat B dan seterusnya. Cuma jangan lupa charge bateri kamera la ye. Banyak momen indah yang wajib kita abadikan buat kenangan. Jauh perjalanan luas pemandangan. 

TRIP BANGKOK SHAKLEE BEST! 
Tak sempat nak termenung. 
Gerenti Gempak!

Bukan tu je, DUIT POKET untuk SETIAP HARI pon dapat jugak tau. Berapa banyak? Haa..yang tu kita sembang lain nanti ye :)

Best tak? 
Best tak?
Best tak?
.
.
.
.
.
Best kan?

Jom!!!! siapa yang berminat nak dapatkan trip ke Bangkok secara percuma??

Cara untuk dapatkan trip ke Bangkok secara PERCUMA mudah sangat.

Langkah PERTAMA ialah cuma perlu menjadi ahli shaklee dengan yuran pendaftaran yang cukup murah untuk seumur hidup

Langkah ke dua, ke tiga, ke empat..Ida akan guide sampai jadi.

Cepat-cepat hubungi :

Ida Adnan

wakil sah Shaklee Taiping - 951658

whatsapp/sms/call 0195590115

fanpage : Vitamin Ajaib Shoppe 

COD : Sekitar kawasan Taiping










No comments:

Post a Comment