Wednesday 1 July 2015

Kurang Air Dalam Badan Boleh buat Tumit Merekah sampai Luka

Cuaca sekarang amatlah panas kan. Taiping yang dikatakan kawasan paling lembap di Malaysia pon rasa bahangnya. Saya sendiri kurang air dalam badan sampaikan boleh buat tumit merekah sampai luka. Google punya goole...tara!! dah dapat cara untuk membantu selesaikan masalah ni. Disebabkan saya dah jatuh cinta dengan produk shaklee, produk lain memang tak pandang dah la.










3 supplements yang buat saya tak sabar nak amalkan secara berterusan sepanjang cuaca panas ni ialah :


Performance drink shaklee


- membantu mengurangkan bendalir bagi meningkatkan tahap hidrat tubuh

ESP shaklee


- mencegah kulit tumit daripada merekah dan pecah
- sumber protein terbaik yang dapat menggantikan sel mati dengan sel baru
- menyeimbangkan kestabilan hormon

Herbal Blend Cream Shaklee


- melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah terutamanya pada tumit, lutut dan siku
- dingin dan tidak berminyak


Semoga tiga produk di atas dapat membantu saya yang ada masalah kurang air dalam badan sampai boleh buat kaki merekah sampai luka



hubungi saya :


wakil sah Shaklee Taiping - 951658

whatsapp/sms/call 0195590115


COD : Sekitar kawasan Taiping






1 comment: